Hei! Hva kan vi hjelpe deg med?
Hva betyr feilkoden jeg får?
Login-1000, 1001, 1002, 1003, 1004, 1005, 1006, 1100 eller 1101
Kontakt Nordnet kundeservice på telefon 23 33 30 23.
BID-1118
Feilmeldingen skyldes trolig en feil på datamaskinen eller med internettilkoblingen. Start datamaskinen din på nytt og prøv igjen etter 5-10 minutter. Dersom dette ikke hjelper kan din Internettleverandør hjelpe deg. Får du fortsatt denne feilmeldingen etter det kan du kontakte oss på telefon 23 33 30 23.
BID-1200
Feilen kan skyldes at du har ventet for lenge med å skrive inn passord ved innlogging. Forsøk å logge inn igjen.
BID-1433
Får du denne feilkoden gjør følgende: Start datamaskinen din på nytt. Ikke gå til Nordnet.no via favoritt/bokmerke. Gå til Nordnet ved å skrive inn adressen www.nordnet.no i adressefeltet og trykk enter. Slett den gamle favoritten/bokmerket og legg det inn på nytt . Fortsetter du å få feilkode BID-1433 etter dette, ta kontakt med oss på telefon.
BID-1337
Feilmeldingen skyldes:
- Tap av data i kommunikasjonen med Nets
- Problem med proxy hos sluttbruker
- Problem med klient hos sluttbruker
Dersom dette skjer er det normalt å prøve igjen. Fungerer det fortsatt ikke kan du kontakte din bank, noter gjerne tidspunktet for feilen før du kontakter dem.
BID-1439
Prøv igjen. Dersom feilen vedvarer kan du kontakte din bank, noter gjerne tidspunktet for feilen før du kontakter dem.